Branduri

Dreptul de anulare si returnare a produselor

 

Schimbarea articolelor se poate face din diferite motive (produsul comandat nu este cel dorit, exista defecte optice sau de fabricatie) iar daca  doriti sa schimbati produsul cumparat sau sa recuperati contravaloarea lui, ne puteti contacta pentru a trimite curierul sa il ridice de la dvs. sau il puteti trimite prin orice modalitate doriti, la adresa de mai jos, fara ramburs. Merango nu va accepta primirea coletelor trimise cu ramburs.

In cazul in care utilizati serviciile Postei Romane, timpul de livrare este de 2-5 zile lucratoare iar coletul va ajunge la oficiul postal arondat. Coletele vor fi ridicate doar vinerea.

Veti fi contactat de noi imediat ce produsul ajunge la noi pentru a stabili restul detaliilor (daca doriti alt produs sau returnarea banilor).

Banii se pot returna prin:

-          mandat postal (prin Posta Romana; ajung la domiciliul dumneavoastra in 3-4 zile lucratoare; daca nu sunteti gasit veti primi o instiintare in cutia postala si puteti ridica banii de la oficiul postal de care apartineti timp de 10 zile);

-          virament bancar: din contul SC Weku Trading SRL in contul dumneavoastra (banii ajung in aproximativ 24 ore de la procesarea platii);

 

Atentie:

Produsele trebuie returnate in starea in care au fost primite, cu ambalajul si toate accesoriile originale;

Motive des intalnite pentru care se refuza returul produselor:

-          Ambalarea nu este facuta corespunzator: in cazul pantofilor sport daca lipirea scotchului se face direct pe cutie, va rugam sa puneti cutia intr-o punga sau hartie si peste acestea lipiti scotchul (in hartie sau nylon). Daca cutia originala ajunge la noi foarte deteriorata sau cu scotch lipit direct pe ea (de catre curier, pentru ca acesta trebuie sa sigileze continutul daca expeditorul nu o face.

-          La imbracaminte daca clientul trimite produsul intr-o punga si pe durata transportului punga se deterioreaza si produsul se murdareste (recomandam returnarea produselor in cutii, sau foarte bine protejate, luand in evidenta manipularea lor de catre curier pentru a ajunge la noi in starea in care l-ati primit.

-          Produse folosite: in cazul produselor cu semne de uzura sau mirosuri improprii (va rugam nu trimiteti inapoi produse pe care le-ati deteriorat sau folosit pentru a evita refuzarea returului si plata taxelor de curier dus-intors; toate produsele returnate sunt analizate in detaliu; se verifica pe camerele de supraveghere starea in care a fost trimis).

Ne cerem scuze pentru orice inconveniente care ar putea aparea si va multumim pentru intelegere.